Uzun zamandır hayalini kurduğu SUV model aracı satın alan Akbaş, 3 ay sonra kabus gibi bir gerçeğe uyandı. Aracın boyasında kusurlar ve kabarma problemleri ortaya çıktı. Yetkili servise başvurmasına rağmen sorunun çözümü için tatmin edici bir cevap alamayan Akbaş, adeta muhatap bulamamaktan yakındı.
Fabrika Hatası Olduğu Ortaya Çıktı
Servis tarafından ilk etapta kuş pisliği ve taş sıçraması gibi dış etkenlerin boya kusurlarına sebep olduğu savunuldu. Fakat yapılan incelemeler sonucunda sorunun fabrika kaynaklı bir hata olduğu ortaya çıktı. Bu durum Akbaş’ın öfkesini daha da artırdı.
Emekli Vatandaşın Feryadı
Yaşadığı mağduriyete çözüm bulamayan ve sesini duyuramayan Akbaş, çareyi ilginç bir protestoda buldu. Aracını tavuk gibi pişiren Akbaş, bu şekilde dikkat çekmeyi ve yetkililerden çözüm talep etmeyi amaçladı.
“Aracımı Kasım ayında aldım. Sıfır aldığım aracım 3 ay sonra boya atmaya başladı. Servise gittiğimde ilk önce kuş pisliği ve taş sekmesi dendi. Daha sonrasında fabrika hatası olduğunu kabul ettiler. Kronik bir arıza olduğunu belirtip, aracı boyayacaklarını söylediler ve boyadılar. Muradım; yetkililerin benimle muhatap olmasıdır. Karşımda bir muhatap bulamıyorum. Aylarca bir yetkili arayıp da sıkıntımı sormadı. Servis de aracımı bu hale getirse bile iletişime geçilmedi. Her türlü anlaşmaya hazırım. Arabanın yenisini mi verirler, arabayı alıp parasını mı verirler ya da benimle diyaloğa geçip bir yol mu izleriz her türlü iletişime açığım. Tek amacım yetkililerin bana ulaşması. Aracımı görün ve bana ulaşın, tek derdim bu”
Çareyi Böyle Buldu
Aldığı araç kusurlu çıkan vatandaşın her kapı yüzüne kapandı. Üretimin hatalı olduğu belirtilirken aracın tamir edilmesi de mümkün olmadı. Akbaş, hatalı olan araçta değişim isteyince o kapıda yüzüne kapandı. Citroën marka araçtan memnun kalmayan o vatandaş çağrıyı sokak sokak gezerek aracı ve markayı protesto etmekte buldu.